Libaprobleem
1) Otsuse etteteatmise aeg oli tõesti lühike, sellega mina ei vaidle. 2) Bussiliin ei ole statsionaarselt seotud infrastuktuuriga trajektorile (nagu tramm või rong) ning muudatuse "haldusaktiks" või "alusuuringuks" on roheliste kaartide valideerimine. 3) Reidi tee asub Tallinnas Kesklinna linnaosas, aga mitte Lõuna-Aafrikas ning ühendus Tallinna kesklinnaga tegelikult säilib. 4) Paljud Piritalt saabuvad autod sõidavad Reidi teele ning uue bussiliini 8 trajektoor katab nende vajadusi. Enne Reidi tee ehitamist Narva maanteel oli keeruline liiklus ja ühtegi Pirita elanikud polnud muretsenud nende laste seiklemise kohta Narva maanteel. 5) Kuidas busiiliini trajektoori muutmine kesklinnas mõjutab vanemate otsusele liikumisviisi kohta? 6) Kui palju Mähe elanike on valideerinud oma rohelist kaardi bussiliinil 66 sadama juures ning edasi sama rohelised kaardid oli valideeritud Russalka ristmiku juures bussiliinil 8, siis see fakt täiesti põhjendab otsust. 7) Mähest Hobujaama peatuseni sõidab bussiliin 38 ning otseühendus Hobujaama peatusega säilib. Mere puiesteel enne Viru ringi alati seisab liiklusummik, aga sadama ja Rotermanni töötajad kaovad otseühendust. Ei saa aru kuidas ümberistumine samast peatusest võib olla keeruline. Nõmme turul või Sitsi asumis on ümberisumine palju korda keerulisem. Uuest Balti Jaama peatusest on võimalik ümber istuda kõikidesse sama suunadele ja erinevalt Hobujaamast pole vaja kuskile minna.