Tallinnale

Parem ja Turvalisem liiklus Koplisse

  • Lauri Kreutzwald,
  • Evgeny Goroshko
,
  1. Ühisloomes
  2. Allkirjastamisel
  3. Menetluses
  4. Järelkaja
140 allkirja
ALLKIRJASTA

3378 allkirja puudu Tallinnale saatmiseks. Allkirjastamise tähtaeg: .

Arvesse läheb vaid üks allkiri inimese kohta.

Eesti keeles (allkirjastamisel)Inglise keeles (tõlge)Vene keeles (tõlge)

Mõistame, et ehitustööd on vajalikud ja kasulikud, kuid praegune liikluskorraldus toob Kopli elanikele suuri ebamugavusi. Soovime leida ajutisi, mõistlikke lahendusi, et tagada parem ligipääs ja turvalisus.

Probleem

  • Ainult üks sissepääs ja väljapääs: Hetkel ühendab kogu Kopli poolsaart ülejäänud linnaga vaid üks tee – Maleva kaudu Sõle tänavale. See üksik ühendus on kriitiline kitsaskoht. Kui see mingil põhjusel (õnnetus, avarii, sulgemine) ei ole läbitav, siis on Kopli piirkond täielikult isoleeritud – nii elanikele kui ka kiirabile, päästeteenistusele ja teistele teenustele.
  • Ebaõiglane koormus kohalikele elanikele: Ankru, Alasi, Vasara ja Kopliranna tänavate elanikud on ebaõiglaselt mõjutatud Sirbi–Kopliranna ümbersõidu sulgemise tõttu. Nad on sunnitud tegema üle 3 km pikkuseid ringe igal sõidul, mis tähendab ajakulu, kütusekulu ja suuremat koormust kõrvalteedele. Täiendavad läbitavad vahemaad suurendavad ka ohtu nii kohalikele lastele kui ka autojuhtidele kes kitsal Maleva tänaval veoautode ja busside vahele peavad mahtuma.
  • Liiklusummikud ristmikel: Maleva–Kopli–Sõle ristmik soosib praegu liiklust Kopli tänavalt, kuigi suurem osa liiklusest tuleb hetkel Maleva kaudu. See tekitab ummikuid, ohtlikke olukordi ja ajakadu.
  • Maleva tänava seisukord on väga halb – teeääred on järsud ja lagunenud, esineb palju auke, ning autod on sunnitud sõitma rohu vältimiseks haljasalale, mis ohustab nii liiklust kui ka jalakäijaid.

Ettepanek

Palume Tallinna Linnal ja Tallinna Transpordiametil kiiremas korras kaaluda järgmisi samme:

Maleva–Sõle–Kopli ristmikul:

  • Paigaldada ajutine valgusfoor Maleva–Sõle–Kopli ristmikule – hetkel on poolsaarel vaid üks väljumistee ning ristmik teenindab suurt liikluskoormust (veoautod, bussid, trammid, hädaabiteenused). Õnnetuse korral võib kogu liiklus seiskuda, sh trammiliiklus.
  • Paigaldada kumer peegel, et parandada nähtavust trammi suunas pööramisel – eriti oluline on see Maleva poolt tulijatele, kellel on keeruline trammi liikumist aknast jälgida.
  • Anda ajutine eesõigus Maleva tänavale, et kiirendada liiklusvoogu ja vähendada ummikuid.
  • Lisada parkimise keelu ala trammi ja rongitee vahele, kus parkivad sõidukid varjavad autojuhtide vaatevälja saabuva trammi.

Maleva tänaval:

  • Kinnistada ja tugevdada Maleva teeääred killustikuga, et tagada ohutum ja stabiilsem sõidutee serv.
  • Paigaldada lisasuunaviit „Põhjala tehas“, et lihtsustada külaliste orienteerumist ja kohalejõudmist.

Sirbi–Kopliranna ümbersõit:

  • Avada uuesti Sirbi–Kopliranna ümbersõit.
  • Ligipääs lubatud ainult kuni 3,5-tonnistele sõidukitele ja hädaabiteenustele.
  • Kehtestada kiiruspiirang 20 km/h, paigaldada vajalikud liiklusmärgid ja tagada ohutus.
  • Hoida tee avatuna ajutiselt kuni Vasara–Uus-Maleva ristmiku taasavamiseni (prognoositud 2025. aasta juunis).

Täiendavalt:

  • Suurendada koostöös politseiga piirkiirusest kinnipidamist ja järelevalvet, et tagada piirkonna elanike turvalisus ja vähendada ohtlikke olukordi.
140 allkirja

3378 allkirja puudu Tallinnale saatmiseks. Allkirjastamise tähtaeg: .

Anna sellele algatusele oma allkiri!

Arvesse läheb ainult üks vähemalt 16-aastase Tallinna alalise elaniku poolt antud allkiri.

Mobiil-ID-ga allkirjastamine on sulle tasuta tänu annetustele.

Smart-ID-ga allkirjastamine on sulle tasuta tänu annetustele.

Menetlusinfo

Kommentaarid

  1. Kiirusepiirang

    Elan ise Amburi tänaval ja töötan Põhjala tehases. Meil on enamikel siseteedel ja hoovides kiirusepiirang, kahjuks sellest ei peeta kinni. Sama kehtib ka Maleva tänavale, kihutatakse 60-70km/h. Ettepanek panna üles politsei poolt kiirusemõõdik Uus-Maleva ja Maleva tänavale.

    1. Põhjala tehase silt

      Palun pange Maleva tänavale silt "Põhjala tehas", sest hetkel esimest korda siiakanti tulev inimene siltide järgi meid üles ei leia. Töötan Põhjala tehases ja tunnen juba selle paari nädalaga olulist külastajate arvu vähenemist. Kuna KOVi poolt oli meile 4 päeva etteteatamist Kopli tänava ja sulgemisest, siis lisaks teiste tänavate ja ametiasutuste siltide lisamisele, oleks viisakas ja lausa hädavajalik tehase majaliste ja kogukonna edasieksisteerimiseks.

      1. Pääste likumine

        Olen väga mures Kopli poolsaare elanikuna Kopli pääste liikumise ja reageerimisaja suhtes. Minu alumised joodukudest naabrid suitsetavad toas ja hiljuti Uus-Malevas toimunud kahe hukkunu ja mitme vigastatuga põleng on meie kogukonna muretsema pannud. Palun avada lisa väljapääs poolsaarelt Sirbi kaudu, sest see õnnetus hüüab tulles. Maleva tänav ei võimalda hädaohu korral mahutama alarmsõidukit ja kahte või isegi 1,5 auto laiust. Tee servad on pehmed ja läbimatud.

        1. Ajutine valgusfoor Maleva-Sõle-Kopli risti

          Hetkel on poolsaarelt 1 väljumine ja see tee on ristmikul koos trammiga. Bekkeri poolt ehk Malevast tulevad suured rekkad, bussid, väikeautod, Kopli komando jne. Kui juhtub liiklusõnnetus ristmikul, siis esiteks seisab meie ainukene linnast tulev normaalne liiklus ehk tramm, keegi ei saa ristmikku enam läbida ja sealjuures peaks sul olema väga hea reageerimisoskus, sest tipptunnil oodatakse seal rohkem kui oleks normaalne enda pöörde tegemise võimalust.

          1. Kumer peegel Maleva-Kopli risti

            Turvalisuse eesmärgil soovitan kumera peegel paigaldust Maleva-Kopli risti, et Maleva poolt sõites oleks näha kas trammi tuleb. Auto aknast paremale poole vaatamine ei Anna täielikku nähtavust.

            Olen lugenud läbi algatuse "Parem ja Turvalisem liiklus Koplisse" ja avaldan toetust oma allkirjaga.
            NimiIsikukoodAllkiri