Tallinnale

Toetame abilinnapea Kristjan Järvani tegevust.

  • Toivo Külaviir
,
  1. Ühisloomes
  2. Allkirjastamisel
  3. Menetluses
  4. Järelkaja
Peatatud: 60 allkirja

3458 allkirja puudu Tallinnale saatmiseks. Allkirjastamise tähtaeg: .

Arvesse läheb vaid üks allkiri inimese kohta.

Peatatud: 60 allkirja

Allkirjade kogumine on lõppenud. Paraku algatus ei kogunud autorite määratud tähtajaks kohalikku omavalitsusse saatmiseks vajalikku 3518 allkirja. Rahvaalgatus.ee säilitab kogutud allkirju maksimaalselt poolteist aastat allkirjastamise algusest, juhuks kui algatus taasavatakse.

Vaikselt aga järjekindlalt on linnaliiklus muudetud autosõitjate jaoks väga raskeks. Selliselt radikaalselt tegutsejad, ei taha aru saada, et peale ratturite (keda on vähemuses ja kes ei liigu sisuliselt üldse talvel), on linnaliikluses alati olnud autod. Autot kasutavad inimesed väga erinevatel eesmärkidel ja ka nemad peavad saama mõistlikult liikuda. Seega autode räige väljasurumine liiklusest (muutes autoga liikumise väga ebamugavaks), ei saa olla ainuõige, selleks linnarahvalt nõusolekut küsimata. Antud rahvaalgatus ongi mõeldud toetuseavaldusena abilinnapeale Kristjan Järvan, kes ei lase rattaradikaalide läbimõtlematutel ideedel kontrollimatult vohada.

Probleem on seega ratturite vähemusele põhjendamatute liikluseeliste loomine auto (ja ka bussiga) liiklejate arvelt piiratud linnatingimustes, millel ei paista lõppu tulevat. Seega saab seda toetusavaldust käsitleda rahvahääletuse teise poolena (koos umbusaldushääletusega Kristjan Järvanile). Laseme ka teisel poolel rääkida.

Kommentaarid

  1. Soovin , Kristjab Järvani jätkamist abilinnapea kohal.

    Kristjan Järvan on üks väheseid ratsionaalselt mõtlevaid inimesi Tallinna Linnavalitsuses.

    1. Olen nõus. Ja umbusaldamise taga on vasakradikaalidest sallijate mittesallimine.

  2. Vaja lisada

    Mina olen ühistranspordi kasutaja. Tänu mootorsõidukite liikumisvõimaluste thatlikule piiramisele liigub ka ühistransport vaevalist. Püüe viia Eesti inimesed põhiliselt jalgratta peale või panna üldse jalameheks on absurdne, Parimal juhul saab Eestis kuuel kuul aastast rattaga sõita. Olukord ühistranspordiga on nii halb, et tuleb vist ikka auto osta, isegi kui sellega sõitmine on raskendatud. Vähemalt oled sa autos vihma ja külma eest kaitstud ja võid oma muusikat kuulata. Busside marsruudid on mõttetult pikaks venitatud, mis on vast kasulik Bussipargile, aga inimesed raiskavad neis busside loksudes mõtteult oma elu aega.

    1. Tagandamise vastu,laske ikka enne inimesel tööd teha

      Inimene pole saanud tööd veel alustadagi,kui juba tagandatakse.Olen vastu.

      1. Silvis Pihlakule.

        No rohe ja muud populistid on juba ärevil, et tema tegevus võib linnarahvale meeldida ja nende kamp ei saa oma rattamäratsemist jätkata.

        Olen lugenud läbi algatuse "Toetame abilinnapea Kristjan Järvani tegevust." ja avaldan toetust oma allkirjaga.
        NimiIsikukoodAllkiri