Käed eemale hästi töötavast süsteemist! Siinkohal Tallinna Bussiliinist nr. 8
On bussiliine, millel on ajalugu, ning nr. 8 buss Tallinnas, mis on pikki aastaid viinud linnast Mähele, Piritale, randa ja toonud tagasi kesklinna, varem Balti jaama rongi pealegi, on üks nende hulgast. Bussiliin, mille numbergi on armsaks saanud. Rahvas tunneb, Marsruut on super ning kôik on rahul. Kuna Balti jaama sai Hobujaamas ümberistumisega trammiga, siis liini lôpu ümbersuunamine Viru keskusesse oli igati vastuvôetav. Nüüd, selle asemel, et panna tööle UUS, uue numbri ja marsruudiga liin nt. Lasnamäelt Reidi teed vôi Ahtri tänavt vôi mistahes merepoolset teed pidi linna ja teha sellega uut ajalugu, samal ajal säilitades vana, ajab ajalooliste bussiliinide muutmise idee algatajate ja täideviijate ring untsu tuhandete inimeste igapäevase linnatranspordiga liikumise, mis on meie kliimas niikuinii ebamugav. Sundida Tallinnas nii tavalise vihma, lörtsi, tuule ja tormi käes rahvast ümber istuma mere ääres Russalka juures, kas linnavalitsuse otsustajad teavad, mis asi on bussi ootamisest külma käes saadud pôiepôletik? Kui pikk on nende arvates Eesti soe suvi? Kui väsinud on inimesed päevatööst, et neid veel lisaks koormata? Kas sellest tulenevaid pingeid ja JAMA on reaalselt ette kujutatud? Môelge järele! Nr 8 buss, alati rôômuga oodatud, niigi harva käiv (15 - 20 minutit) jääb sôitma nii nagu oli! Ja teised vanad liinid, nr. 5, ja nr.1 ka. Ja kui te seda muudate, siis linnavalitsuse säärased otsused pole loodusseadused nagu ka nad ise pole igavesed - ükskord saab see buss meid jälle mööda Narva manteed otse kesklinna viima niikuinii!