Tallinnale

Nõuame bussiliini nr. 5 säilimist Pirita-Kose asumis endisel marsruudil

  • Mihkel Tüür
,

Kommentaarid

Lisamiseks mõned argumendid veel

1. Ühiskaardi valdeerimiste loendusandmete kohta.https://www.tallinn.ee/.../tallinna-uhistranspordi...Ühiskaarti ei pea omama: ... 65-aastane ja vanem isik, kelle rahavastikuregistrijärgne elukoht on Eesti Vabariik 65-aastasel ja vanemal isikul, kelle rahvastikuregistrijärgne elukoht on Eesti Vabariik: ... Valideerimine pole kohustus, kuid soovituslik. Valideerimisinfo ei ole usaldusväärne kriteerium piirkonnas, kus elab palju eakaid inimesi. 2. Juba praegu on eriti kooliaja tipptunnil liiklusprobleemid Narva mnt-l Kose t ristmiku piirkonnas, samuti aastaringselt busside vasakpöördel Ussimäe tee- Kärberi t ristmikul. Busside juurdesuunamine sellesse nõelasilma ei paranda liiklusregulaarsust ja võib pikendada reaalset sõiduaega ka teistel liinidel. Talvistes oludes on teeoludest tingituna paratamatult rohkem liiklustakistusi ja ummikuid ning sõiduplaanist kinnipidamine on veelgi küsitavam. Kui kõik bussiliinid on suunatud sõitma läbi Priisle peatuse, jäävad ka 5. liini bussid ummikusse, liini kulgemisel läbi Metsakooli tee on see risk väiksem - kui liiklus on rohkem hajutatud. ei ole usaldusväärne kriteerium piirkonnas, kus elab palju eakaid inimesi. 3. Planeeritud 6. liini intervallid on suuremad kui olemasoleval 5. liinil, eriti laupäval ja pühapäeval. Seega tuleb valida, kas oodata 6. liini bussi või minna kaugemale 5. liini peatusesse (olenevalt elukohast ca 0.7-1.5 km). Talvistes oludes on tee tihti libe, soolalume segu täis ja näiteks Kelluka teel pole ka kõnniteed, nii et liikuma peab sõidutee servas. Eriti eakate inimeste liikumisele on see kõik suureks täiendavaks piiranguks. 4. Priisle piirkonna otseühendus Piritaga - on juba olemas bussiliin 49, millega saab Priisle piirkonnast Pirita keskusesse. 5. liini kulgemine Lillepi peatuse kaudu jääb Pirita keskusest tublisti eemale ja vajab täiendavat ümberistumist sõitjatele.