Taristu
Läsna küla läbib ka tee keskpolügoonile, mida kasutab kaitseväe rasketehnika. Eriti õppusteaegu esineb päevi, kus külavahelt sõidab läbi mitmed sajad masinad aga seda ka suurõppuste välisel ajal. Küla vahel puuduvad kergliiklusteed ja taotluses märgitud Läsna-Peerunõmme tee on ainuke, mida mööda on täiesti ohutu jalgratta või jalgsi läbida. Kui ei ole kavas teha ringliiklust läbi Läsna küla, siis kuidas tagatakse ohutu liiklus Tapa-Loobu teega ristumisel, kus ristmikel on sellise liiklus mahu suurenemiseks ebapiisavad tingimused? Seal puuduvad kiirendus ja hoovõtu rajad. Lisaks ei ole olemas olevad teed piisavad karjääriliikluseks ja osadest majadest möödub väike tee vaid paarikümne meetri kauguselt. Tugineme: Teeseadus § 3 lg 2: Teeseadus § 3 lg 2: kohaliku tee omanik on kohustatud tagama tee korrashoiu ning selle kasutamise ohutuse ja säästlikkuse. Liikluskorralduse muutmiseks või liikluspiirangute kehtestamiseks tuleb arvestada tee kandevõimet ja piirkonna liiklusohutust. tee omanik peab tagama tee säilimise ja ohutuse. Uku juhtumis (3-22-2460) oli kohaliku taristu sobimatus üks põhjusi, miks KOV jäi kindlaks keeldumisele. Rajaja taotlus: Nii loodusliku kui sõelutud liiva väljavedu karjäärist toimub autotranspordiga Läsna–Peerunõmme tee kaudu ida suunas Tapa-Loobu tugimaanteele.