Põhiseaduse muudatus võimurite vastutuse reaalsuseks

  • Aare Sisask
,
164 päeva jäänud

Arutelu tähtaeg:

Arvesse läheb vaid üks allkiri inimese kohta.

Algatus on ühisloomefaasis. Esita oma kommentaar.

Ühisloomefaas on mõeldud algatuse tekstile kommentaaride ja ettepanekute kogumiseks — algatust veel allkirjastada ei saa. Ühisloomefaas kestab vähemalt kolm päeva, mille vältel algataja saab muuta nii teksti, tõlkeid kui ka algatuse saajat. Kui algatus allkirjastamisele saadetakse, läheb eestikeelne tekst lukku, ning muuta saab vaid tõlkeid.

KAOTAGU SIIN RIIGIS SISU MÕTTELÕIK: "EESTI EEST VÄLISMAA MASSADE HUVIDE NIMEL VIIMASE EESTLASENI, JAWOHL!".

Kohustus kõigile kaitseväekohuslastest riigijuhtidele, sõjaseisukorras saata RINDELE 1 kaitseteenistuse kohuslasest järglane. Kui järglasi pole või põgenevad kõik järglased välismaale, peab saadik või minister või president või õiguskantsler vabastama oma koha ja suunduma ise rindele.

Ei saa sundida "SINIMÄGEDES VÕITLEMA" selleks, et riigijuhtimises jama kokku keeranud välismaa käsutäitja või "The Lobby" poolt kinni makstud tegelane saaks välimaalt "eksiilis olles" turvaliselt kogu oma kokkukeeratud veretööd edasi juhtida. Põhiseadusse tuleb kirjutada, et EKSIILVALITSUSED ÜKSKÕIK MILLISEL KUJUL EI OLE SEADUSLIKUD, NING SEE SEADUSEMUUDATUS TULEB JÕUSTADA RAHVAHÄÄLETUSE KAUDU. Hoitavaks näiteks on Süüria, kus kõikvõimalikud al-Qaeda peadenüsijad on moodustanud "eksiilvalitsuse", ning oma rahastatud massade toetusel nagu hüäänid, on saaki ootamas.

KAOTAGU SISU MÕTTELIK: "EESTI EEST VÄLISMAA HUVIDE NIMEL VIIMASE EESTLASENI!"... Riik on ülesse ehitatud hierarhiliselt, aga vastutus on peale surutud vastupidises hierarhis, ehk mida kõrgemal sa oled, seda väiksem reaalne vastutus ala "Hunteri armuandmine". Vastutus peaks olema nagu Hiinas, kus pankur korruptsiooni tõttu mõisteti surma, ning selleks, et ellujäämine välja lunastada, määrati talle 3 aastane koduarest, kus ta sama kuritegu sooritada ei võimud, ehk järelemõtlemise aeg. Meil aga keeravad ametnikud jama kokku, ning siis "astuvad tagasi".

Kui riigfirmas keegi midagi mastaapselt varastab, valesti juhib, siis ei miskit, hakatakse menetlema jne., samas kui mats natuke ellujäämiseks teeb, siis on kohe igasugused ametnikud ukse taga.

See on puine süsteemikirjeldus, aga töötage välja selline süsteem, et mida kõrgemal positsioonil riigi juhtimisel ollakse, seda karmim lähikondlik ja perekondlik vastutus. See on õiglane, SEST KÜSIGE, Kui tuleb sõjaväekutse, siis kes otsustab ja mille alusel, et kes läheb rindele, ning kes mitte? Töötage see süsteem välja. Arvestage pritsiipi, et riigijuhtimise juures vastutus hammustaks kõige valusamalt kõrgemal olijaid. Nii muutub elu riigis paremaks, sest igasugused kahepalgelised afferistid, valetajad ja kurjuse, ehk püramiidskeemi satanistlikud teenrid lihtsalt ei tahakski minna teiste inimeste elude ja saatuse üle otsustama. Nii on kõige turvalisem ministrite järeltulijatel pürgida sõjaväes võimalikult kõrgele auastmele, ehk kui riigijuhil on head geenid, siis loogiliselt võttes peaks see ka päranduma ja nii suunataks head geenid ka automaatselt riigi parimaks teenimiseks. Kodanikutasemel oleks lihtsaks näiteks Soome karistussüsteem, kus trahvid on sõltuvad inimese sissetulekust.

Alustada tuleks sellest, et topeltkodakodakondsed ei pääseks ÜLDSE riigijuhtimise juurde. Kui on kaks truudusvannet, siis ei ole ka õigust olla "väljavalitud".

Kui hierarhias kõrgemal olijate lähikondlaste kõrgem vastutus ei ole õiglane, sest tegu on teise inimesega, siis kas praegune olukord, kus näiteks venelast sunnitakse NATO-Venemaa sõja korral "täägi ees" venelast tapma, on õiglane? Kas on õiglane, et näiteks varatut "üüriorjast" vasakpoolset eestlast, kes vihkab ( näitlikult ) võimulolevat parempoolset režiimi, sunnitakse oma ulualuse välismaal oleva ja redutava, võibolla lausa välismaal elava ja välismaalasest OMANIKU ( MIKS EESTI MAAL ON VÄLISMAALASTEL VÕIMALIK EESTIMAAD ÜLDSE OMADA, KAS ME NII OLEME ISESEISVAD??? ) varade ja nende kaudu ekspluateerija VARADE JA HUVIDE eest sõtta?

Peaks kaaluma ka seda, et sõja korral välismaale põgenejate varad võetakse automaatselt riigi omandisse, ning tagasi saab ta need siis, kui ta naastes kannab ära karistuse, mis talle armeeteenistuse eest hoidumisest oleks määratud. Ja teatud rikkusastmest ülespoole ei saa president armu anda, või kui annab, siis peab selle osa omandist loovutama. Nii ka juriidiliste isikutega ( mõelge välja kuidas seda teostada, et näiteks fosforiidi kaevandamisõiguste välismaa massast omanikule ei pea siinne põhiseaduse järgne varade omanik, ehk kõige laiemalt lihtsalt maksumaksja, kompenstsiooni maksma ). Tegelikult peaks ka igale Eesti sünnijärgsele kodanikule automaatselt kuuluma reaalselt ja ametlikult teadud ruutmeetrid Eesti maad.

Ilusat sõjaõnne ja häid jõule rahvasaadikud! Slava eesti rahvas!

Kommentaarid

  1. Idiootsus

    EKSIILVALITSUSED ÜKSKÕIK MILLISEL KUJUL EI OLE SEADUSLIKUD, NING SEE SEADUSEMUUDATUS TULEB JÕUSTADA RAHVAHÄÄLETUSE KAUDU. Hoitavaks näiteks on Süüria, kus kõikvõimalikud al-Qaeda peadenüsijad on moodustanud "eksiilvalitsuse", ning oma rahastatud massade toetusel nagu hüäänid, on saaki ootamas. Tänu eksiilvalitsusele on Eesti Vabariigi järjepidevus üldse olemas. Kui sellest mõistest aru ei saa siis ärge palun kasutage seda.

    1. Idiootsus jah

      Eesti Vabariigi "järjepidevusel" pole mingit REAALSET tähtsust, seda enam, et Tartu rahuleppe järgsed alad on meie kontrolli alt väljas, sest Eesti ei täida Tartu rahuleppega võetud kohustust hoida Venemaa vaenulikud võõrväed Eestimaalt väljas. Veelenam, Eesti "järjepidev" vabariik tagab MITTE JÄRJEPIDEVA UKRAINA TERRITORIAALSET TERVIKLIKKUST, on valmis lausa matsid sõtta saatma, et eksiilist Ukraina, MITTEJÄRJEPIDEVA RIIGI territoriaalset terviklikkust kaitsta viimase eestlaseni, kel selle sõjaga mingit pistmist pole. Eesti kas on, või ei ole, ning kas me oleme iseseisvad või ei ole, järjepidevad või ei ole, on tõlgendamise küsimus. Euroopa Liitu SAAB SUHTUDA SAMAMOODI KUI NÕUKOGUDE LIITU kui selleks on sobivad tingimused loodud. Muide, seda "eksiilvalitsust" ei ole Eesti minuteada mitte kunagi tunnustanud ja Nõukaajast iseseisvasse aega üleminekus ei ole seda valitsust kuidagi kaasatud. Nõmme Raadios vist oli Andres Raid, võttis sellel teemal millalgi sõna, kuid ma ei mäleta eriti midagi. Kui Raid loeb või keegi kursis on, siis palun, kirjutage siia, milline roll eksiilvalitsusel REAALSELT de-jure oli meie iseseisvuse kindlustamisel. Minu hinnang on lihtsalt tseremoniaalne tsirkus. Minu arvates pole sel isegi paraadmõõga tähtsust, sest viimasega saab ikkagi kuidagi torgata vähemalt. Eksiilvalitsuse aga võib kasvõi praegu moodustada näiteks "Virumaa Rahvavabariigi" loomisel, kui virulastele kuuluvat fosforiiti hakkab kubjas-kilter-aidamees välismaa massadele peaaegu kogu Eesti põhjajvee radiatsiooniga solkija ja elamiseks kõlbmatuks muutja RAHVA TAHTE VASTASELT "väärindama". Täpselt Süüria ja al-Qaeda ehk Tahrir al-Shami näide. Meil on isegi piltnik Aivo Peterson vangi pistetud nagu Navalnõi ja taotletakse ELUAEGSET vangistust. Seega: Eksiilvalitsus on REAALNE OHT mingisuguguse "järjepidevuse" hoidmise sümbolismi hinnaga.

      Olen lugenud läbi algatuse "Põhiseaduse muudatus võimurite vastutuse reaalsuseks" ja avaldan toetust oma allkirjaga.
      NimiIsikukoodAllkiri