Tallinnale

Pöördumine Tallinna volikogule Pärtel-Peeter Pere tagandamiseks

  • Kodanik, isa, abikaasa, aktiivse eluviisi harrastaja, jalgrattur, mootorrattur, insener ja autojuht.,
  • Priit Tammeraid
,

Kommentaarid

Neile end roheliseks värvinuile, kes asju ei tea ja vaid usuvad

Ei vasta tõele, et piirkiiruse tõstmine ei vähenda kohalejõudmiskiirust oluliselt. Sedasi väitjad ei kujuta "suurt pilti" ette. Läbilaskevõime on f(tänava laius, liikumiskiirus). Mõlemal on muidugi on linna tingimustes füüsilised piirid. Kuid on veel üks asi, mida võite studeerida arvutivõrkude projekteerimise ISO/OSI seitsmetasemisest soovitustest. Nimelt tuleb liiklust lisaks ka juhtida=suunata. ja nii töötavad täna kõik arvutivõrgud ehk kasutavad pakettkommunikatsiooni. Ja mida see liikluski muud on, kui autode pakettkommunikatsioon. Vooride- ja kiirusega tuleb seda õigesti juhtida. Ja ohutuse saab 100% tagada, kui korjata ära ohutekitajad ehk jalakäijad ja ratturid! Nad tuleb suunata lihtsalt ohututele radadele (tunnelid, sillad, kvartalisisesd teed). Linnaliikluse regull tuleb aga korraldada AI-de abiga. Aastaga õpib AI (kaamerate abil) Tallinna liikluse piisavalt ära.