Tallinnale

Avaldame umbusaldust Tallinna abilinnapea Kristjan Järvanile

  • Oliver Hainsalu
,

Kommentaarid

Kesklinn sureb välja

Ka praegu sõidetakse Kesklinnast läbi ainult vajaduse korral. St. võib ju autojuhte edasi peedistada aga kui vaja minna siis istutatakse ummikus poole tunni asemel tund aega. Lahenduseks oleks transiitliikluse suunamine ühte koridori nagu on Reidi tee. Põhjaväila olemasolul ei tahaks ükski autojuht ennast läbi Viru ringi pressida. Mis äridesse puutub, siis ükski autojuht ei taha vabatahtlikult Kesklinna shoppama või sööma ronida. Juba parkimishinnad on sedavõrd kirved. Nii, et autojuhid viivad oma raha mujale, sest valikut on. Mis juhtub/juhtus äridega tänavatel, kus autojuhte diskrimineeritakse, oleme näinud. Või Vanalinn kus kohalikku klienti enam näha pole. Ei tea, kas restoranil läheb äri paremini jalgrattasõbralikul Gonsiori tänaval või siis Roccas või Ülemistel? Ehk siis autodest vabanemisel vabaneb Kesklinna kaubandus ka autodega liiklevatest klientidest. Jalgratturid, teie püha missioon on talvekuudel kõik Kesklinna restoranid kasumis hoida! Ja veel. Linnad ei tekkinud praegustele asukohtadele juhuslikult. Linnad tekkisisid transpordisülmede ümber. St, koht kus mitmed transporditeed kokku jooksid, sinna tekkisid kaubavahetuspunktid, seda teenindavad inimesed, ööbimised , tööstus jne.... Ehk siis, lämmatades linnas transpordi, liigub see transpordisõlm kuhugi mugavamasse kohta ja linn hääbub. Juba praegu on näha, et ettevõtete kontorid lähevad Kesklinnast minema. Miks maksta hirmkallist üüri kontori eest millele nii oma töötajatel kui klientidel on juurdepääs raskendatud?