EST: Kutsume üles allkirjastama petitsioon, et taastada bussiliin 8 algsele marsruudile, nagu see oli 43 liinil, et haarata 3/4 ringi. Sõites läbi Väike-Õismäe/Kullerkupu/Nurmenuku/Karikakra kaudu, säilitatakse igapäevaselt kasutatavad ja olulised kohad: koolid, Haabersti tervisekeskus, lasteaiad, spordisaal, raamatukogu ja bassein Haabersti Noortekeskus, Ring Spa; piirkonna peamised kauplused ja kohvikud. Kahjuks praegu liin nr 8 haarab ainult 1/4 ringi ja nendel peatustel pole ühtegi olulist objekti. Otsene ühendus Balti Jaamaga tuleb säilitada nagu varem.
RUS: Призываем подписать петицию, чтобы пустить 8 автобус по первоначальному маршруту, как он был у 43, тем самым захватить 3/4 круга. Проезжая с Вяйке-Ыйсмяэ через Куллеркупу/ Нурменуку/ Карикакра сохраняется сообщение с ежедневно используемыми и важными объектами и местами для отдыха: школы, поликлиника (Haabersti tervisekeskus), садики (особенно со стороны Järveotsa Tee), спортивный зал, библиотека и бассейн, молодежный центр, Ring spa; основные магазины района, кафе. К сожалению, в данный момент маршрут номер 8 захватывает лишь 1/4 круга, на данных остановках не имеется никаких важных объектов. Прямое сообщение с Балтийским Вокзалом должно быть сохранено, как оно было ранее.
ENG: We urge you to sign the petition to let the 8 bus go along the original route, as it was with 43, thereby capturing 3/4 of the circle. Traveling from Väike-Õismäe via Kullerkupu/Nurmenuku/Karikakra, communication is maintained with daily used and important facilities and recreation areas: schools, Haabersti tervisekeskus, kindergartens (especially from Järveotsa Tee), sports hall, library and swimming pool, youth centre, Ring spa; the main shops of the area, cafes. Unfortunately, at the moment, route number 8 covers only 1/4 of the circle, there are no important objects at these stops. The direct connection to the Baltic Railway Station should be kept as it was before.
nr.8 kesklinna marsruut
Palun toetage ka Mähelaste petitsiooni, et buss liiguks kesklinnas Balti Jaama- Õismäe poole läbi Viru ringi ja Mere pst. Toetame ka teie algatust!
Bussiliin 5 möödab Viru ringi ja ümberistumiseks pole vaja kuskile minna. Statistika näitab, et Mähelased soovivad liikumist Reidi teel ning Viru ring pole neile huvitav.
Buss nr 8
Olen buss nr 8 säilitamise poolt.
Mõistlik oleks, kui bussiliin oleks läbinud eelnevalt märgitud peatused, arvestades pensionäride ja kooliõpilaste arvu, kes seda rohkem vajavad.
Buss nr 8
Olen buss nr 8 säilitamise poolt.
Mõistlik oleks, kui bussiliin oleks läbinud eelnevalt märgitud peatused, arvestades pensionäride ja kooliõpilaste arvu, kes seda rohkem vajavad.
Buss nr 8
Olen buss nr 8 säilitamise poolt.
Mõistlik oleks, kui bussiliin oleks läbinud eelnevalt märgitud peatused, arvestades pensionäride ja kooliõpilaste arvu, kes seda rohkem vajavad
Buss nr 8
Olen buss nr 8 algse graafiku ja liinitrajektoori säilitamise poolt.
Meil on juba liin nr 26, mis soidab läbi Meelespea.
Peaks taastama Kullerkupu-Nurmenuku-Karikakra peatused marsruudil
100% pooldan. Oleks palju mõistlikum, kui see buss läbiks Kullerkupu-Nurmenuku-Karikakra peatusi. See on nii olnud juba rohkem, kui 30 aastat (kui võtta arvesse trolli nr 7 marsruuti). Milleks oli vaja seda lühendada, pole üldse arusaadav.
Buss nr 8
Olen buss nr 8 säilitamise poolt!!
Meelespeas ka elavad inimesed
Kõikide nimetatud kohtadele sõidavad bussid 42 ja 46 tihe sõiduplaaniga. Bussiliini 42 dubleerimine bussiliiniga 43 Haaberstis ei ole mõistlik ning peatuses moodustab bussirong tühjadest bussidest. Meelespea elanikel on mitu aastaid oli aeglane ühendus bussiliiniga 16 (see sõidab Mustamäe tee kaudu kus on alati pikk ummik) ning pärast bussiliini 8 pikendamist Õismäele on Paldiski maanteel autode arv langenud. Rukkilillest ja Meelespeast mitut reisijad sõidavad Uus-Sadama peatuseni ning selle bussiliini muutmine halveneb ühendust Meelespea elanikel otseühendust töökohadega. Algselt oli plaanis, et Õismäe elanikud sõidavad oma asumist Sinilille peatuseni ja edasi ümber istuvad trammile, mis sõidab Vabaduse Väljakuni läbi Kadaka teed ja Stroomi randa. Õismäe oli algselt ehitatud niimodi, et Õismäe elanikel poleks otseühendust Kesklinnaga. See on suur küsimus: kas minna Õismäelt Endla tänavale otse bussiliiniga 42 või S-kujulise trajesktooriga läbi Kadaka teed ja Stroomi randa koos ümberistumisega nagu oli planeeritud 50 aastat tagasi. Kuna pretensiooni sisu ei vasta tõele, siis pretensioon on vastuvõetamatu.
Kas bussiga nr 42 enam Kaubamaja juurde ei saagi?
Kas selle muudatuse kohta on ka rahvaalgatus? See on ju absurdne...
Terjel on kolm autot ja ta töötab Peterburi teel. Rahvaalgatust teevad isikud, kes tegelikult ei kasuta ühistranspordi. Rahulolematutele on vaja ehitama trammiliini C nagu Mart Port tahtis: sõidavad oma kodust bussiliiniga 28 Sinilille peatuseni, sealt sõidavad trammiga Kolde puiesteeni ja Kolde puiesteel istuvad ümber bussiliinile 32 Kristiine keskuse sõitmiseks. Õismäelt Endla tänavale kolme transpordiga - äge.
Очень хороший маршрут!
Я житель Melespea и наконец то о нас тоже подумали! Я только за объединение !Очень грамотный маршрут - я теперь к друзьям в Пирита без пересадок могу ехать! Я против этой петиции - эти люди думают только о себе!
Политические конкуренты действующего мэра наняли актёров для создания эффекта массовости. Старый трюк реформистов. Пробки возле ипподрома сразу исчезли после изменения маршрута 8, значит транспортный департамент двигается в правильном направлении.