Alles hiljuti vapustasid kogu Eestit uudised, kus vanurid on tekitanud tõsised autoavariid, mis on lõppenud surmaga. Viimane mis oli, kus 8 kuune beebipoiss sai surma, beebipoiss, kellel oli alles elu ees. Kes ei joudnud teha enda esimesi sammegi😭. Vanurid kahjuks enam ei tunneta enda tähelepanuvõimet, reageerimisvõimet. Seisame selle eest, et meie lähedased jõuaksid koju ning et täielik tervisekontroll oleks vanuritel 70 aastaselt ning et terviskontroll oleks iga aasta! Midagi peab muutuma!
Jah, ka vanurid on inimesed AGA, tuleb olla nii kohusetundlik, et enne rooli istumist sa veendud ja ka arstid veenduvad, et sa oled selleks võimeline.. Aitähh.
Parandussoovitused
Viimase lõigu jätaks ära. Eelnev tekst ütleb kõik. Ehk alustaks ettepanekuga täiskontrolliks 70 aastaselt ja pealkirjas samuti 70, et oleks konkreetsem
Parandussoovitused
Aitähh kommnetaari eest!😊Teen muudatuse :)
Parandussoovitused
Tere! Suurepärane, et selline algatus tehtud sai! Ma arvan, et seda teksti peaks natuke ametlikumaks tegema, lisama näiteid ka varasemast ajast. Ma omalt poolt lisaks, et see tervisekontroll peaks olema korduv kas igal aastal või iga kahe aasta tagant. Või midagi peaks sinna lisama, et ei oleks ainult ühekordne. Võibolla tooks veel seadusest välja paragrahv 103, kuidas pikalt on kirjeldatud juhi vanuse alammäära erinevate mootorsõidukite juhtimisel, kuid ülempiirist juttu ei tule, kuigi statistiliselt jnejnejne. Kohandaks ja teeks sisukamaks, äkki siis oleks ka suurem kate, kui allkirju koguda. Igal juhul ülioluline algatus, aitäh!!!! :)
Diskrimineeriv algatus, mis ei põhine faktidel ja statistikal
Kui võtta statistiliselt. Mis on surmaga lõppenud liiklusõnnetuste põhjustajate vanus ja millises vanuses on enim vastavaid traagilisi liiklusõnnetusi? Vanurid selle statistika põhjal eriti ohtlikuna ei tundu. Kui vanusest soovite lähtuda, siis liiklus oleks turvalisem kui alla 30-aastased üldse mootorsõidukiga ei sõida mujal kui autospordiks ettenähtud kohtades. Tervisekontroll on hea meetod kuid töötab vaid episoodiliselt. Et tervisekontroll oleks efektiivne tuleb seda teha igapäevaselt. Ühsesõnaga antud algatus on nonsenss ja individuaalsel tasemel lõplik kasu puudub.
..
Ma ei ole kahjuks väga hea sõnade seadja 🥺 Vb kui keegi oskab teksti ametlikumaks muuta ja siis panna, siis saaksin tekstile juurde kopeerida😇
Ahistav algatus
Kes sooritavad proportsionaalselt rohkem avariisid, kas joodikud või noored. Olen 76 aastane ja mnd solvab selle eelnbõu algatajete seisukoht, et 70 või 80 aastased inimesed ei kuulu enam inimeste kategooriasse. Kas ei peaks siis kõiki inimesi igal aastal med. komisjoni saatma. Kas selles, et hiljuti kaks noort surma said, on ka eakate süü Liigun iga päev autoga suurtel mahgistraalidel ja ausalt öeldes nEesti liikluses toimuvat ei saa normaalseks pidada. eriti nooremad naised oma võimsate uhkete autodega on oht liikusele.Tõsi, nad ei ei satu õnnetustesse, kuid tänu nende sõidustiilile võivad need, kellest nad mööda sõidavad või kelle ette kiilivad, sattuda liiklusõnnetusse.Eakad reeglina ei ületa kiirust ja ei soorita ohtlikke möödasõite, Tänagi kihutas minust üks BMW mööda ja jõudis vaevu minu ette manööverdada, kuna see juht ilmselt ei osanud vastutuleva auto kaugust võu miirust hinnata, Pidin üpris järsult pidurdama. Kas ka sellises olukorras on eakad süüdi???