Loksa Linnavalitsusele umbusalduse algatamine seoses ebamõistlike küttekuludega
Vastavalt kohaliku omavalituse korralduse seaduse § 6 lg-le 1 on kohaliku omavalitsusüksuse ülesandeks korraldada oma üksuse piires muuhulgas elamu- ja kommunaalmajandust (sh kaugküttega varustamist). Kaugküttega varustamise puhul on tegemist elutähtsa teenusega hädaolukorra seaduse (HOS) § 36 lg 4 p 1 mõttes, mille toimepidevust korraldab oma territooriumil kohaliku omavalitsuse üksus, kes lähtub lisaks HOS-ile selle ülesande täitmisel ka KKütS § 5 sätestatud alustel kehtestatud kaugküttepiirkonna määramise otsustest. soojavarustuskindluse tagamine on ka võrguettevõtja kõige olulisem ja tähtsma kohustus. Lähtudes eeltoodust, peab soojuse piirhinna kooskõlastamisel muuhulgas arvestama ka võrguettevõtja võimekusega tagada tarbijate soojavarustuskindlus. KKütS § 8 lg-st 3 ning Soojuse Määruse koostoimest tulenevalt peavad soojuse piirhinda lülitatavad kulud olema põhjendatud, lähtuma kuluefektiivsusest ning võimaldama ettevõtjal täita seaduses sätestatud kohustusi. Kahjuks ei hooli Loksa Linnavalitsus ega Konkurentsiamet põhimõttest, elutähtsa teenuse hädaolukorra seaduse (HOS) § 36 lg 4 p 1 mõttes kättesaadavus peaks olema tagatud! Vastavalt sellele leiame, et Loksa linnavalitsus on rikkunud Kohaliku omavalitsuse korralduse seadus § 3 lg. 5) - vastutus oma ülesannete täitmise eest ja § 3 lg. 7) avalike teenuste osutamine soodsaimatel tingimustel
Loksa Linnavalitsusele umbusalduse avaldamine ja ennetähtagsete Kohalike Omavalitsuste valimiste läbiviimine! Konkurentsiametiga uute mõistlike hindade suhtes menetluse algatamine